#Menoumeasfaleis στο σπίτι που μας φροντίζει, αλλά και που χρειάζεται περισσότερη φροντίδα από ποτέ.  Δες εδώ πώς φροντίζουμε εμείς στη LEROY MERLIN για την ασφάλεια και την εξυπηρέτηση όλων.
Φροντίζουμε για τις ανάγκες των πελατών μας

Προσαρμοζόμαστε με ταχύτητα και ευελιξία στις απαιτήσεις και μέσα από μια σειρά ενεργειών, φροντίζουμε για την εξυπηρέτησή σου, ώστε να μην σου λείψει τίποτα!

Online αγορές

Το e-shop μας είναι πάντα ανοιχτό, για να κάνεις τις αγορές σου από το σπίτι, σε όποιο σημείο της Ελλάδας και αν βρίσκεσαι. Αν χρειαστείς βοήθεια στις ηλεκτρονικές σου αγορές, μπορείς να τηλεφωνείς στο
2111 20 30 40 ή να στείλεις e-mail στο eshop@leroymerlin.gr

Κάντε τις αγορές σου online
Tηλεφωνικές αγορές

Το τηλεφωνικό μας κέντρο λειτουργεί Δευτέρα έως Σάββατο 08:30 – 20:00, έχοντας ενισχυθεί με επιπρόσθετο προσωπικό. Για να κάνεις την τηλεφωνική σου παραγγελία ή για να σου λύσουμε οποιαδήποτε απορία, κάλεσε στο κατάστημα που σε εξυπηρετεί.
ANOIXTA καταστήματα για αγορές καυσίμων θέρμανσης

Είμαστε ανοιχτά για ΟΛΟΥΣ για αγορές καυσίμων θέρμανσης. Μπορείς να επισκεφθείς με το αυτοκίνητό σου ένα κατάστημα LEROY MERLIN και να προμηθευτείς τα καύσιμά σου από τον χώρο των οικοδομικών υλικών ή από το τμήμα παραλαβής εμπορευμάτων. Εναλλακτικά, κάλεσε το τηλεφωνικό μας κέντρο και χρησιμοποίησε την υπηρεσία call & collect σε όποιο κατάστημα σε εξυπηρετεί. Ενημερώσου εδώ για τα ωράρια των καταστημάτων μας.
ANOIXTA καταστήματα για πωλήσεις χονδρικής

Τα καταστήματά μας λειτουργούν αποκλειστικά για πωλήσεις χονδρικής, στηρίζοντας τους επαγγελματίες πελάτες μας και τηρώντας όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας. Η είσοδος στα καταστήματα επιτρέπεται αποκλειστικά σε όσους διαθέτουν επαγγελματικό ΑΦΜ. Στα καταστήματά μας λειτουργούν οι υπηρεσίες κοπής ξυλείας, κοπής υφάσματος και ανάμειξης χρωμάτων για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας. Ενημερώσου εδώ για τα ωράρια των καταστημάτων
divider
Φροντίζουμε τους ανθρώπους

Από την έναρξη της πανδημίας την περασμένη άνοιξη, μέλημά μας ήταν πάντα η ασφάλεια και η υγεία των ανθρώπων μας. Ακολουθώντας με συνέπεια τις οδηγίες των Αρχών για την αντιμετώπιση της εξάπλωσης του κορωνοϊού, μένουμε ασφαλείς και αναστέλλουμε τη λειτουργία των καταστημάτων μας για το κοινό, από το Σάββατο 7 Νοεμβρίου. Οι εργαζόμενοί μας λαμβάνουν τακτική ενημέρωση για τα θέματα που τους αφορούν, καθώς και για τη σημασία τήρησης των ενδεδειγμένων μέτρων προφύλαξης στον χώρο εργασίας.

Παράλληλα, η ομάδα του τηλεφωνικού κέντρου, αλλά και όλες οι ομάδες των καταστημάτων που υποστηρίζουν τις ηλεκτρονικές και τηλεφωνικές παραγγελίες των πελατών λιανικής, αλλά και την δια ζώσης πώληση σε πελάτες χονδρικής, εργάζονται κάτω από αυστηρότατα μέτρα, τόσο σε επίπεδο προσωπικής φροντίδας όσο και υγιεινής υποδομών. Έτσι, μπορούν να αισθάνονται ασφαλείς και "σαν στο σπίτι τους".

divider
Φροντίζουμε για τις ασφαλείς παραδόσεις

Λαμβάνουμε μέτρα σε όλη την αλυσίδα και τα στάδια παράδοσης των προϊόντων μας,
σε συνεργασία και με τις μεταφορικές εταιρείες που μας εξυπηρετούν. Πώς;

Καθημερινή απολύμανση των κέντρων διανομής και του σχετικού εξοπλισμού.

Γάντια και μάσκες σε όλους τους οδηγούς, διανομείς και μεταφορείς σε κάθε παράδοση.

Ανέπαφη παράδοση ιδανικά στην είσοδο της πολυκατοικίας.

Παραμονή διανομέα σε απόσταση 2 μέτρων ώσπου να παραλάβεις τα προϊόντα σου με ασφάλεια.

divider
Φροντίζουμε #giatospitimas με προσφορές και ευκαιρίες
divider
Συχνές ερωτήσεις

+ - Πώς μπορώ να κάνω παραγγελία;

Μπορείς να κάνεις την παραγγελία σου:

1. Mέσω e-shop στο www.leroymerlin.gr

2. τηλεφωνικά στο κατάστημα που σε εξυπηρετεί (δες εδώ τα τηλέφωνα επικοινωνίας), το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της LEROY MERLIN λειτουργεί Δευτέρα-Σάββατο 08.30-18.00

3. Με email στο eshop@leroymerlin.gr στέλνοντας συγκεκριμένα τους κωδικούς που θέλεις με τις αντίστοιχες ποσότητες καθώς και τα πλήρη στοιχεία χρέωσης (Ονοματεπώνυμο, κινητό, email, διεύθυνση αποστολής, στοιχεία τιμολογίου αν αφορά τιμολόγιο)

4. Με επίσκεψη στο κατάστημα* για αγορές χονδρικής - απαιτείται επαγγελματικό ΑΦΜ.

*Tα καταστήματα μας παραμένουν ανοιχτά αποκλειστικά για τους επαγγελματίες πελάτες μας για αγορές χονδρικής. Για την είσοδό σου θα ζητηθεί επαγγελματικό ΑΦΜ

+ - Πώς μπορώ να δημιουργήσω ηλεκτρονικό λογαριασμό;

Με τη δημιουργία ηλεκτρονικού λογαριασμού είσαι έτοιμος να προχωρήσεις και σε ηλεκτρονική παραγγελία. Δες τα βήματα παρακάτω:

● Πάτα εδώ για να μπεις στη φόρμα εγγραφής

● Επέλεξε το πεδίο "Δεν έχω λογαριασμό" και στη συνέχεια στο πεδίο "Κέρδισε χρόνο", συμπλήρωσε το email σου και επέλεξε το κουμπί “Έλεγχος”.

● Αφού το σύστημα ελέγξει και διαπιστώσει ότι είσαι ήδη καταχωρημένος πελάτης, συμπληρώνει αυτόματα τα στοιχεία σου και εσύ τα επιβεβαιώνεις. Εάν είσαι ήδη μέλος στο LEROY MERLIN club συμπλήρωσε απαραίτητα το ίδιο τηλέφωνο που έχεις καταχωρήσει ως μέλος.

● Εάν το σύστημα ελέγξει και διαπιστώσει ότι δεν είσαι καταχωρημένος πελάτης, συμπληρώνεις τα στοιχεία που σου ζητά η φόρμα εγγραφής.

Εάν θέλεις να γίνεις ταυτόχρονα και μέλος στο πιο φιλικό club προνομίων, κατά την δημιουργία του ηλεκτρονικού σου λογαριασμού κάνε κλικ στο κουτάκι “Θέλω να γίνω μέλος στο club προνομίων LEROY MERLIN club” καθώς και στους Όρους & Προϋποθέσεις και συμπλήρωσε τα υπόλοιπα στοιχεία που σου ζητάει η φόρμα.

+ - Πώς μπορώ να γίνω μέλος στο LEROY MERLIN club;

Γίνε μέλος σε 1 λεπτό στο πιο φιλικό club προνομίων για το σπίτι!

● Πάτησε το εικονίδιο club στο πάνω μέρος δεξιά της κεντρικής σελίδας και στη συνέχεια το κουμπί ΕΓΓΡΑΦΗ, θα σε οδηγήσει εδώ

● Επέλεξε το πεδίο "Δεν έχω λογαριασμό" και στη συνέχεια στο πεδίο "Κέρδισε χρόνο", συμπλήρωσε το email σου και επέλεξε το κουμπί "Έλεγχος".

● Αφού το σύστημα ελέγξει και διαπιστώσει ότι είσαι ήδη καταχωρημένος πελάτης, συμπληρώνει αυτόματα τα στοιχεία σου και εσύ τα επιβεβαιώνεις.

● Εάν το σύστημα ελέγξει και διαπιστώσει ότι δεν είσαι καταχωρημένος πελάτης, συμπληρώνεις τα στοιχεία που σου ζητάει η φόρμα εγγραφής.

● Στη συνέχεια, κάνε κλικ στο κουτάκι “Θέλω να γίνω μέλος στο club προνομίων LEROY MERLIN club” καθώς και τους Όρους



● Συμπλήρωσε τα πεδία που σου ζητάει η φόρμα

● Ολοκληρώνεις με τον κωδικό επιβεβαίωσης που θα λάβεις στο κινητό σου για να τον συμπληρώσεις στο ανάλογο πεδίο "επιβεβαίωση κωδικού".

+ - Πως μπορώ να πληροφορηθώ για την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Αν θέλεις να μάθεις για την εξέλιξη της παραγγελίας σου, μπορείς:

1. Να καλέσεις στο κατάστημα που έκανες την αγορά σου

2. Να στείλεις τον αριθμό παραγγελίας σου στο eshop@leroymerlin.gr

3. Εάν αφορά αγορά από το e-shop, να καλέσεις στο 2111 20 30 40 ή να στείλεις email στο eshop@leroymerlin.gr

+ - Διαθέτω επαγγελματικό ΑΦΜ, είμαι πελάτης χονδρικής. Μπορώ να επισκεφτώ ένα κατάστημα LEROY MERLIN κατά τη διάρκεια αναστολής λειτουργίας των καταστημάτων;

Τα καταστήματά LEROY MERLIN παραμένουν ανοιχτά για τους επαγγελματίες πελάτες μας, για αγορές χονδρικής. Για την είσοδό σου, θα ζητηθεί να έχεις απαραίτητα επαγγελματικό ΑΦΜ και φυσικά τη μάσκα σου! #menoumeasfaleis

+ - Πώς μπορώ να βρω το tracking number της εταιρείας ταχυμεταφορών που ανέλαβε την παράδοση της παραγγελίας μου;

Μπορείς να προωθήσεις τον αριθμό της παραγγελίας σου στο eshop@leroymerlin.gr και θα σου στείλουμε το tracking number της παραγγελίας εντός της ημέρας, από Δευτέρα έως Σάββατο, 09.00-18.00.

+ - Είχα κάνει μια παραγγελία με παραλαβή από το κατάστημα πριν από την περίοδο αναστολής λειτουργίας των καταστημάτων. Πώς μπορώ να την παραλάβω τώρα που τα καταστήματά σας είναι κλειστά;

Τα καταστήματά μας έχουν επικοινωνήσει με τους πελάτες που θα παραλάμβαναν την παραγγελία τους σε ημερομηνία μετά την αναστολή λειτουργίας τους, ενημερώνοντάς τους για την επιλογή δωρεάν αποστολής στο χώρο τους ή παραλαβή από το κατάστημα αμέσως μετά το άνοιγμά τους.

Αν δεν έχουμε επικοινωνήσει μαζί σου, παρακαλούμε όπως μας στείλεις email στο eshop@leroymerlin.gr με τον αριθμό παραγγελίας σου ή τον αριθμό του κινητού σου, το ονοματεπώνυμο ή την επωνυμία και τον επιθυμητό τρόπο παραλαβής (δωρεάν παράδοση ή παραλαβή από το κατάστημά LEROY MERLIN μετά το άνοιγμα) και στη συνέχεια θα επικοινωνήσουμε μαζί σου για να επιβεβαιώσουμε μαζί τον χρόνο παράδοσης που σε εξυπηρετεί.

+ - Είχα προγραμματίσει μια τοποθέτηση. Πότε θα γίνει;

Εξαιτίας των μέτρων ασφαλείας για την εξάπλωση του κορωνοϊού, ενδέχεται να υπάρχουν τροποποιήσεις στον προγραμματισμό των τοποθετήσεων. Θα επικοινωνήσει μαζί σου το κατάστημα για τις λεπτομέρειες

+ - Θέλω να κάνω επιστροφή ενος προϊόντος. Τι πρέπει να κάνω;

Μην ανησυχείς! Παρατείναμε τη δυνατότητα επιστροφής για ένα (1) επιπλέον μήνα από το άνοιγμα των καταστημάτων. Εσύ, φρόντισε να διατηρήσεις το προϊόν όπως το παρέλαβες ώστε να μπορέσεις να το επιστρέψεις μόλις ανοίξουν και πάλι τα καταστήματά μας.

Εάν είσαι μέλος του LEROY MERLIN club δεν χρειάζεται να φέρεις απόδειξη/τιμολόγιο αγοράς για να μπορέσουμε να κάνουμε την επιστροφή.

+ - Παρέλαβα την παραγγελία μου και ένα προϊόν ήταν ελαττωματικό. Πώς θα γίνει η αντικατάσταση;

Λυπούμαστε γι’αυτό και θα δρομολογήσουμε άμεσα την αντικατάσταση. Θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις με το κατάστημα από όπου έχει γίνει η αρχική αγορά ή να στείλεις email στο eshop@leroymerlin.gr. Η αντικατάσταση αποστέλλεται δωρεάν, αφού το κατάστημα παραλάβει το ελαττωματικό προϊόν, με την προϋπόθεση ότι η ευθύνη της βλάβης είναι της LEROY MERLIN.

+ - Έχω πιστωτικό κουπόνι επιστροφής. Πώς μπορώ να το χρησιμοποιήσω για online παραγγελία;

Το πιστωτικό κουπόνι επιστροφής μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο για αγορές στα φυσικά καταστήματα. Με δεδομένες τις συνθήκες που επικρατούν, για την εξυπηρέτησή σου, έχει δοθεί παράταση για χρήση των κουπονιών ένα (1) επιπλέον μήνα από το άνοιγμα των καταστημάτων.

+ - Έχω κουπόνι LEROY MERLIN club και θέλω να το χρησιμοποιήσω για αγορά, αλλά έχει λήξει ή λήγει σε λίγες ημέρες;

Μην ανησυχείς! Παρατείναμε τη λήξη των κουπονιών για ένα (1) επιπλέον μήνα. Μπορείς να τα εξαργυρώσεις με τηλεφωνική παραγγελία ή μέσω αγορών στο e-shop ή σε φυσικό κατάστημα μόλις ανοίξουν ξανά.

+ - Έχω κάνει ακύρωση παραγγελίας. Πότε θα μου επιστραφούν τα χρήματα;

Η επιστροφή χρημάτων είναι η απόλυτη προτεραιότητά μας. Μέσα σε 1-2 εργάσιμες ημέρες βλέπουμε το αίτημα σου και ενεργοποιούμε άμεσα την ακύρωση. Θα λάβεις το ποσό με τον αρχικό τρόπο πληρωμής σε διάστημα που ορίζεται ανάλογα από την τράπεζά σου. Συνήθως η διαδικασία ολοκληρώνεται μέσα σε 5-7 εργάσιμες από το αίτημά σου.

+ - Γιατί δεν μπορώ να παραγγείλω online κάποιο προϊόν που βλέπω στο site;

Καθώς βρισκόμαστε σε διαδικασία αναβάθμισης της ιστοσελίδας μας είναι πιθανόν να αντιμετωπίσεις κάποια προβλήματα κατά την πλοήγησή σου και ζητάμε την κατανόησή σου για αυτό.

Εναλλακτικά, μπορείς να πραγματοποιήσεις την αγορά σου:

1. Kάνοντας τηλεφωνική παραγγελία στο κατάστημα που σε εξυπηρετεί καλύτερα, (δες εδώ) , Δευτέρα-Σάββατο 08.30-18.00

2. Στέλνοντας email στο eshop@leroymerlin.gr με τους κωδικούς που θέλεις να αγοράσεις και τις αντίστοιχες ποσότητες τους. Θα χρειαστούμε επιπλέον τα πλήρη στοιχεία σου (Ονοματεπώνυμο, κινητό, email, διεύθυνση αποστολής, στοιχεία τιμολογίου εάν αφορά σε τιμολόγιο)

+ - Μπορώ να παραγγείλω χρώματα ανάμειξης;

Όσο διαρκεί η αναστολή λειτουργίας των καταστημάτων μας, θα μπορείς να παραγγείλεις χρώματα ανάμειξης τηλεφωνικά ή με email στο eshop@leroymerlin.gr εφόσον γνωρίζεις τους κωδικούς χρωμάτων που θέλεις.

Εάν είσαι πελάτης χονδρικής με επαγγελματικό ΑΦΜ, μπορείς να επισκεφτείς ένα κατάστημά μας και να αγοράσεις χρώματα ανάμειξης με την επίδειξη του επαγγελματικού σου ΑΦΜ. Βρες τα ωράρια των καταστημάτων μας εδώ.

+ - Θέλω να παραγγείλω ξυλεία "στα μέτρα μου". Μπορώ να παραγγείλω τηλεφωνικά τα είδη ξυλείας που χρειάζομαι και να τα κόψετε σε συγκεκριμένες διαστάσεις;

Όσο διαρκεί η αναστολή λειτουργίας των καταστημάτων, δεν είναι διαθέσιμη η υπηρεσία κοπής ξυλείας με τηλεφωνική παραγγελία. Ωστόσο, εάν είσαι πελάτης χονδρικής με επαγγελματικό ΑΦΜ, μπορείς να επισκεφτείς ένα κατάστημα, να προχωρήσεις σε αγορά ειδών ξυλείας και να χρησιμοποιήσεις την δωρεάν υπηρεσία κοπής.

+ - Πώς μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Λυπούμαστε που θέλεις να ακυρώσεις την παραγγελία σου! Για να σε βοηθήσουμε με την ακύρωση, επικοινώνησε μαζί μας με ένα email στο eshop@leroymerlin.gr ή τηλεφωνικά στο 2111 20 30 40.

+ - Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας εκτος από τους τρόπους που αναφέρεται παραπάνω ανά περίπτωση;

Εκτός από τηλεφωνική επικοινωνία με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών, θα χαρούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σου και με τους παρακάτω τρόπους :

1.Στείλε μας μήνυμα στη σελίδα μας στο Facebook και θα σου απαντήσουμε άμεσα

2. Στείλε μας μήνυμα στο chat που θα βρεις στην ιστοσελίδα www.leroymerlin.gr (κάτω αριστέρα) και ένας εκπρόσωπος μας θα σου απαντήσει άμεσα

3.Συμπλήρωσε τη φόρμα επικοινωνίας που θα βρεις στην ενότητα ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ στην ιστοσελίδα μας.

+ - Ποιό είναι το ωράριο λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου και των καταστημάτων LEROY MERLIN κατά τη διάρκεια του lockdown;

Το τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί Δευτέρα έως Σάββατο, από τις 08.30π.μ. έως τις 18.00μ.μ Mε κυβερνητική απόφαση τα καταστήματά μας παραμένουν κλειστά για το καταναλωτικό κοινό έως τις 30/11. Κατ' εξαίρεση, θα εξυπηρετούνται αγορές καυσίμων θέρμανσης (pellet ξύλου, καυσόξυλα, μπρικέτες) αποκλειστικά από τον χώρο των οικοδομικών υλικών ή τον χώρο παραλαβής προϊοντων.

Οι πελάτες χονδρικής με επαγγελματικό ΑΦΜ θα εξυπηρετούνται κανονικά τις ώρες λειτουργίας του καταστήματος. Το ωράριο λειτουργίας τους θα το βρεις εδώ.

Δεν βλέπουμε την ώρα να είμαστε ξανά μαζί, από κοντά. Μέχρι τότε, #menoumeasfaleis και φροντίζουμε όλοι μαζί για το κοινό καλό, τον εαυτό μας και αυτούς που αγαπάμε. Θα μείνουμε σπίτι, θα δουλέψουμε ξανά στην κουζίνα, θα ζωγραφίσουμε (σ)το χαλί και (σ)τον τοίχο, θα παίξουμε ποδόσφαιρο στο σαλόνι... Και #giatospitimas που μας φροντίζει όλη αυτή την περίοδο… φροντίζει η LEROY MERLIN!

Η ομάδα της LEROY MERLIN

divider
top