Παραμένουμε δίπλα σε όλους τους πελάτες μας και προσαρμοζόμαστε με ταχύτητα και ευελιξία στις απαιτήσεις και στους κανονισμούς που ισχύουν σε κάθε περιοχή, ώστε να μην σου λείψει τίποτα!
Προσαρμόζουμε τη λειτουργία των καταστημάτων ανά περιοχή

Αττικη*

Οι πελάτες λιανικής μπορούν να εξυπηρετηθούν
χωρίς ραντεβού στα καταστήματα της Αττικής για αγορά
συγκεκριμένων προϊόντων:

Καύσιμα Θέρμανσης
pellet, καυσόξυλα, προσανάμματα, αξεσουάρ καύσιμης ύλης
Ηλεκτρολογικό υλικό πρώτης ανάγκης
Διακόπτες & Πρίζες, Πολύπριζα, Μπαλαντέζες
& Προεκτάσεις, Ηλεκτρολογικοί Πίνακες, Συνδέσεις
και Διακλαδώσεις
Λαμπτήρες
ηλεκτρικοί & πυράκτωσης,
τεχνικός φωτισμός & LED Panels
Ηλεκτρική θέρμανση
Ηλεκτρικές συσκευές θέρμανσης με αντιστάσεις
Καθαριστές αέρα
• Αφυγραντήρες
• Πυροσβεστήρες
• Υλικά καθαρισμού
• Φίλτρα και συστήματα επεξεργασίας νερού
• Αντλίες υδάτων
• Αεροσυμπιεστές και τα εξαρτήματά τους


* ΚΥΑ Αρ. Δ1α/ΓΠ.οικ.9147 (ΦΕΚ Β’ 534/10.2.2021)

Θεσσαλονίκη

Οι πελάτες του καταστήματός μας στη Θεσ/νίκη
εξυπηρετούνται με ραντεβού, μέσω της υπηρεσίας
Click Away.
Απλά, κάνε τις αγορές σου μέσω e-shop ή τηλεφωνικά και
επίλεξε παραλαβή από το κατάστημα. Για να παραλάβεις,
είναι απαραίτητο το κλείσιμο ραντεβού.

Λάρισα

Το κατάστημα Λάρισας παραμένει ανοιχτό,
χωρίς ραντεβού, για την εξυπηρέτηση
ιδιωτών και επαγγελματιών.

Aνοιχτα κατασταματα για τους επαγγελματιες

Τα καταστήματα LEROY MERLIN παραμένουν ανοιχτά για την εξυπηρέτηση επαγγελματιών με έκδοση τιμολογίου και συγκεκριμένα για αγορές προϊόντων που σχετίζονται άμεσα με την οικοδομή. Η είσοδος στα καταστήματα επιτρέπεται με την επίδειξη εγγράφου από το οποίο να προκύπτει η επαγγελματική ιδιότητα (π.χ. βεβαίωση άδειας κυκλοφορίας επιτηδευματία/ελ. επαγγελματία/μέλους διοίκησης από το Π.Σ. Εργάνη, εκτύπωση στοιχείων μητρώου από το TAXISNET, δελτίο επαγγελματικής ταυτότητας ή άλλο παρόμοιο έγγραφο). Η είσοδος στο κατάστημα δεν επιτρέπεται σε μη επαγγελματίες, ούτε αν συνοδεύουν άλλο επαγγελματία.
Είμαστε συνεχώς δίπλα σε όλους μας τους πελάτες
Online αγορές

Το e-shop μας είναι πάντα ανοιχτό, για να κάνεις τις αγορές σου από το σπίτι, σε όποιο σημείο της Ελλάδας και αν βρίσκεσαι. Αν χρειαστείς βοήθεια στις ηλεκτρονικές σου αγορές, μπορείς να τηλεφωνείς στο
2111 20 30 40 ή να στείλεις e-mail στο eshop@leroymerlin.gr

Κάνε τις αγορές σου online
Tηλεφωνικές αγορές

Το τηλεφωνικό μας κέντρο λειτουργεί Δευτέρα έως Παρασκευή 08:00 – 20:00 και Σάββατο 09:00 - 17:00 (για το κατάστημα της Λάρισας Δευτέρα έως Σάββατο 08:00 - 20:00), έχοντας ενισχυθεί με επιπρόσθετο προσωπικό για την καλύτερη εξυπηρέτησή σου. Για τηλεφωνικές παραγγελίες ή οποιαδήποτε απορία, κάλεσε στο κατάστημα που σε εξυπηρετεί. Βρες τα τηλέφωνα εδώ.
divider
Φροντίζουμε τους ανθρώπους μας

Μέλημά μας είναι πάντα η ασφάλεια και η υγεία των ανθρώπων μας. Οι εργαζόμενοί μας λαμβάνουν τακτική ενημέρωση για θέματα που τους αφορούν, καθώς και για τη σημασία τήρησης των μέτρων προφύλαξης στον χώρο εργασίας.

Παράλληλα, οι ομάδες του τηλεφωνικού κέντρου και των καταστημάτων μας εργάζονται κάτω από αυστηρότατα μέτρα, τόσο σε επίπεδο προσωπικής φροντίδας, όσο και υγιεινής υποδομών. Έτσι, μπορούν να αισθάνονται ασφαλείς και «σαν στο σπίτι τους».

divider
Φροντίζουμε για τις ασφαλείς παραδόσεις

Λαμβάνουμε μέτρα σε όλη την αλυσίδα και τα στάδια παράδοσης των προϊόντων μας,
σε συνεργασία και με τις μεταφορικές εταιρείες που μας εξυπηρετούν. Πώς;

Καθημερινή απολύμανση των κέντρων διανομής και του σχετικού εξοπλισμού.

Γάντια και μάσκες σε όλους τους οδηγούς, διανομείς και μεταφορείς σε κάθε παράδοση.

Ανέπαφη παράδοση ιδανικά στην είσοδο της πολυκατοικίας.

Παραμονή διανομέα σε απόσταση 2 μέτρων ώσπου να παραλάβεις τα προϊόντα σου με ασφάλεια.

divider
Συχνές ερωτήσεις

+ - Πώς μπορώ να κάνω παραγγελία;

Μπορείς να κάνεις την παραγγελία σου:

1. Mέσω e-shop στο www.leroymerlin.gr

2. Τηλεφωνικά στο κατάστημα που σε εξυπηρετεί (δες εδώ τα τηλέφωνα επικοινωνίας), το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της LEROY MERLIN λειτουργεί Δευτέρα-Σάββατο 08.00-20.00

3. Με email στο eshop@leroymerlin.gr στέλνοντας συγκεκριμένα τους κωδικούς που θέλεις με τις αντίστοιχες ποσότητες καθώς και τα πλήρη στοιχεία χρέωσης (Ονοματεπώνυμο, κινητό, email, διεύθυνση αποστολής, στοιχεία τιμολογίου αν αφορά τιμολόγιο)

4. Με επίσκεψη στο κατάστημα* για αγορές χονδρικής - απαιτείται επαγγελματικό ΑΦΜ.

*Tα καταστήματά μας παραμένουν ανοιχτά αποκλειστικά για τους επαγγελματίες πελάτες μας για αγορές χονδρικής που σχετίζονται άμεσα με τον κλάδο της οικοδομής. Για την είσοδό σου θα ζητηθεί επαγγελματικό ΑΦΜ

+ - Πως μπορώ να πληροφορηθώ για την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Για τις ηλεκτρονικές παραγγελίες μπορείς να βλέπεις την κατάσταση τους στο λογαριασμό σου, στην καρτέλα των παραγγελιών ή να καλέσεις στο 2111 20 30 40 ή να στείλεις email στο eshop@leroymerlin.gr.

Για τις τηλεφωνικές παραγγελίες
1. Να καλέσεις στο κατάστημα που έκανες την αγορά σου
2. Να στείλεις τον αριθμό παραγγελίας σου στο eshop@leroymerlin.gr κάνοντας την αντίστοιχη ερώτηση.

+ - Γιατί δεν μπορώ να παραγγείλω online κάποιο προϊόν που βλέπω στο site;

Για τα προϊόντα που δεν μπορείς να βάλεις παραγγελία online μπορείς να πραγματοποιήσεις την αγορά σου:

1. Kάνοντας τηλεφωνική παραγγελία στο κατάστημα που σε εξυπηρετεί καλύτερα, (δες εδώ), Δευτέρα-Σάββατο 08.30-18.00
2. Στέλνοντας email στο eshop@leroymerlin.gr με τους κωδικούς που θέλεις να αγοράσεις και τις αντίστοιχες ποσότητές τους. Θα χρειαστούμε επιπλέον τα πλήρη στοιχεία σου (Ονοματεπώνυμο, κινητό, email, διεύθυνση αποστολής, στοιχεία τιμολογίου εάν αφορά σε τιμολόγιο)

+ - Παρέλαβα την παραγγελία μου και ένα προϊόν ήταν ελαττωματικό. Πώς θα γίνει η αντικατάσταση;

Λυπούμαστε γι’αυτό και θα δρομολογήσουμε άμεσα την αντικατάσταση. Θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις με το κατάστημα από όπου έχει γίνει η αρχική αγορά ή να στείλεις email στο eshop@leroymerlin.gr. Η αντικατάσταση αποστέλλεται δωρεάν, αφού το κατάστημα παραλάβει το ελαττωματικό προϊόν, με την προϋπόθεση ότι η ευθύνη της βλάβης είναι της LEROY MERLIN.

+ - Πώς μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Λυπούμαστε που θέλεις να ακυρώσεις την παραγγελία σου! Για να σε βοηθήσουμε με την ακύρωση, επικοινώνησε μαζί μας με ένα email στο eshop@leroymerlin.gr ή τηλεφωνικά στο 2111 20 30 40.

+ - Έχω πιστωτικό κουπόνι επιστροφής. Πώς μπορώ να το χρησιμοποιήσω για online παραγγελία;

Το πιστωτικό κουπόνι επιστροφής μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο για αγορές στα φυσικά καταστήματα και μέσω της υπηρεσίας Click away μέσω τηλεφωνικής παραγγελίας για όσο διάστημα διαρκέσει. Με δεδομένες τις συνθήκες που επικρατούν, για την εξυπηρέτησή σου, να γνωρίζεις ότι έχει δοθεί παράταση για χρήση των κουπονιών ένα (1) επιπλέον μήνα από το άνοιγμα των καταστημάτων.

+ - Έχω κάνει ακύρωση παραγγελίας. Πότε θα μου επιστραφούν τα χρήματα;

Η επιστροφή χρημάτων είναι η απόλυτη προτεραιότητά μας. Μέσα σε 1-2 εργάσιμες ημέρες βλέπουμε το αίτημά σου και ενεργοποιούμε άμεσα την ακύρωση. Θα λάβεις το ποσό με τον αρχικό τρόπο πληρωμής σε διάστημα που ορίζεται ανάλογα από την τράπεζά σου. Συνήθως η διαδικασία ολοκληρώνεται μέσα σε 5-7 εργάσιμες από το αίτημά σου.

+ - Μπορώ να παραγγείλω χρώματα ανάμειξης;

Όσο διαρκεί η αναστολή λειτουργίας των καταστημάτων μας, θα μπορείς να παραγγείλεις χρώματα ανάμειξης τηλεφωνικά ή με email στο eshop@leroymerlin.gr εφόσον γνωρίζεις τους κωδικούς χρωμάτων που θέλεις.


Εάν είσαι πελάτης χονδρικής με επαγγελματικό ΑΦΜ, μπορείς να επισκεφτείς ένα κατάστημα μας και να αγοράσεις χρώματα ανάμειξης. Βρες τα ωράρια των καταστημάτων μας εδώ.

+ - Θέλω να παραγγείλω ξυλεία "στα μέτρα μου". Μπορώ να παραγγείλω τηλεφωνικά τα είδη ξυλείας που χρειάζομαι και να τα κόψετε σε συγκεκριμένες διαστάσεις;

Όσο διαρκεί η αναστολή λειτουργίας των καταστημάτων, δεν είναι διαθέσιμη η υπηρεσία κοπής ξυλείας με τηλεφωνική παραγγελία. Ωστόσο, εάν είσαι πελάτης χονδρικής με επαγγελματικό ΑΦΜ, μπορείς να επισκεφτείς ένα κατάστημα, να προχωρήσεις σε αγορά ειδών ξυλείας και να χρησιμοποιήσεις τη δωρεάν υπηρεσία κοπής.

+ - Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας εκτός από τους τρόπους που αναφέρετε παραπάνω ανά περίπτωση;

Εκτός από τηλεφωνική επικοινωνία με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών, θα χαρούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σου και με τους παρακάτω τρόπους:

1.Στείλε μας μήνυμα στη σελίδα μας στο Facebook και θα σου απαντήσουμε άμεσα
2. Στείλε μας μήνυμα στο chat που θα βρεις στην ιστοσελίδα www.leroymerlin.gr (κάτω αριστέρα) και ένας εκπρόσωπός μας θα σου απαντήσει άμεσα
3.Συμπλήρωσε τη φόρμα επικοινωνίας που θα βρεις στην ενότητα ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ στην ιστοσελίδα μας.

+ - Πώς μπορώ να δημιουργήσω ηλεκτρονικό λογαριασμό;

Με τη δημιουργία ηλεκτρονικού λογαριασμού εισαι έτοιμος να προχωρήσεις και σε ηλεκτρονική παραγγελία. Δες τα βήματα παρακάτω:

1. Πάτα εδώ για να μπεις στη φόρμα εγγραφής
2. Επίλεξε το πεδίο "Δεν έχω λογαριασμό" και στη συνέχεια στο πεδίο "Κέρδισε χρόνο", συμπλήρωσε το email σου και επέλεξε το κουμπί “Έλεγχος”.
3. Αφου το σύστημα ελέγξει και διαπιστώσει ότι είσαι ήδη καταχωρημένος πελάτης, συμπληρώνει αυτόματα τα στοιχεία σου και εσύ τα επιβεβαιώνεις. Εάν είσαι ήδη μέλος στο LEROY MERLIN club συμπλήρωσε απαραίτητα το ίδιο τηλέφωνο που έχεις καταχωρήσει ως μέλος.
4. Εάν το σύστημα ελέγξει και διαπιστώσει ότι δεν είσαι καταχωρημένος πελάτης, συμπληρώνεις τα στοιχεία που σου ζητά η φόρμα εγγραφής.

Εάν θέλεις να γίνεις ταυτόχρονα και μέλος στο πιο φιλικό club προνομίων, κατά την δημιουργία του ηλεκτρονικού σου λογαριασμού κάνε κλικ στο κουτάκι “Θέλω να γίνω μέλος στο club προνομίων LEROY MERLIN club” καθώς και στους Όρους & Προϋποθέσεις και συμπλήρωσε τα υπόλοιπα στοιχεία που σου ζητάει η φόρμα.

+ - Πώς μπορώ να γίνω μέλος στο LEROY MERLIN club;

Γίνε μέλος σε 1 λεπτό στο πιο φιλικό club προνομίων για το σπίτι!


● Πάτησε το εικονίδιο club στο πάνω μέρος δεξιά της κεντρικής σελίδας και στη συνέχεια το κουμπί ΕΓΓΡΑΦΗ, θα σε οδηγήσει εδώ
● Επίλεξε το πεδίο "Δεν έχω λογαριασμό" και στη συνέχεια στο πεδίο "Κέρδισε χρόνο", συμπλήρωσε το email σου και επέλεξε το κουμπί “Έλεγχος”.
● Αφού το σύστημα ελέγξει και διαπιστώσει ότι είσαι ήδη καταχωρημένος πελάτης, συμπληρώνει αυτόματα τα στοιχεία σου και εσύ τα επιβεβαιώνεις.
● Εάν το σύστημα ελέγξει και διαπιστώσει ότι δεν είσαι καταχωρημένος πελάτης, συμπληρώνεις τα στοιχεία που σου ζητάει η φόρμα εγγραφής.
● Στη συνέχεια, κάνε κλικ στο κουτάκι “Θέλω να γίνω μέλος στο club προνομίων LEROY MERLIN club” καθώς και στους Όρους
● Συμπλήρωσε τα πεδία που σου ζητάει η φόρμα
● Ολοκληρώνεις με τον κωδικό επιβεβαίωσης που θα λάβεις στο κινητό σου για να τον συμπληρώσεις στο ανάλογο πεδίο "επιβεβαίωση κωδικού".

Δεν βλέπουμε την ώρα να είμαστε ξανά μαζί, από κοντά. Μέχρι τότε, #menoumeasfaleis και φροντίζουμε όλοι μαζί για το κοινό καλό, τον εαυτό μας και αυτούς που αγαπάμε. Θα μείνουμε σπίτι, θα δουλέψουμε ξανά στην κουζίνα, θα ζωγραφίσουμε (σ)το χαλί και (σ)τον τοίχο, θα παίξουμε ποδόσφαιρο στο σαλόνι... Και #giatospitimas που μας φροντίζει όλη αυτή την περίοδο… φροντίζει η LEROY MERLIN!

Η ομάδα της LEROY MERLIN

divider
top