ΓΕΝΙΚΑ
O διαδικτυακός τόπος www.leroymerlin.gr ανήκει στην εταιρεία «SGB Ελληνική Εταιρεία Ιδιοκατασκευών Α.Ε.» που εδρεύει στο Μαρούσι Αττικής, Λ. Κηφισίας 44 - 151 25, με Λεωφόρος Κηφισίας 44 , 151 25 Μαρούσι, ΑΡ.Μ.Α.Ε. 58375/01ΑΤ/Β/05/343, (εφεξής «η Εταιρεία»). Μέσω αυτού η Εταιρεία προσφέρει πληροφορίες και υπηρεσίες στους χρήστες σχετικά με την εταιρεία, τη δραστηριότητά της, τα καταστήματα, τα προϊόντα, τις αγορές τους κλπ καθώς και τη δυνατότητα παραγγελίας και αγοράς προϊόντων. Η Εταιρεία δύναται κατά την απόλυτη διακριτική της ευχέρεια να προβαίνει στην τροποποίηση των παρόντων Όρων Χρήσης www.leroymerlin.gr . Οι χρήστες του www.leroymerlin.gr μπορούν να ενημερώνονται σχετικά με την ημερομηνία τελευταίας ενημέρωσης των παρόντων όρων από τη σχετική αναγραφή στον παρόντα διαδικτυακό τόπο.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
Το περιεχόμενο (επωνυμία, σήματα, εικόνες, γραφικά κτλ.) του www.leroymerlin.gr αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία της Εταιρείας. Στο www.leroymerlin.gr εκτίθενται επίσης σήματα, ονόματα και άλλα προϊόντα πνευματικής/βιομηχανικής ιδιοκτησίας τρίτων, τα οποία προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του Ελληνικού και Ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων. Η χρήση και η προβολή του περιεχομένου της ιστοσελίδας επιτρέπεται αυστηρά για προσωπική χρήση. Επιτρέπεται η αποθήκευση του περιεχομένου σε ηλεκτρονική μορφή ή ακόμα και η εκτύπωση αυτού για προσωπική – μη εμπορική – χρήση, υπό την προϋπόθεση ότι θα τηρούνται όλα τα ιδιοκτησιακά δικαιώματα και δεν θα τροποποιείται το περιεχόμενο αλλά ούτε θα διανέμεται. Η Εταιρεία καταβάλλει κάθε προσπάθεια ώστε οι πληροφορίες και εν γένει το περιεχόμενο που διατίθεται μέσω του www.leroymerlin.gr να διέπονται από σαφήνεια, ακρίβεια και αρτιότητα. Σε κάθε περίπτωση η Εταιρεία δεν εγγυάται την ανυπαρξία λαθών ή/και παραλείψεων κατά την καταχώρηση των ηλεκτρονικών δεδομένων, τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών που δεν μπορούν να προβλεφθούν ή έχουν προκύψει ακούσια και ως εκ τούτου δεν αποδέχεται κανενός είδους σχετική ευθύνη έναντι των επισκεπτών/ χρηστών του www.leroymerlin.gr. Εφόσον διαπιστώσετε ότι η αναγραφόμενη τιμή κάποιου προϊόντος είναι ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή, προτείνουμε πριν προχωρήσετε στην παραγγελία του να επικοινωνήσετε με το γραμμή εξυπηρέτησης πελατών του ηλεκτρονικού καταστήματος. Το www.leroymerlin.gr παραπέμπει μέσω «συνδέσμων» σε άλλες ιστοσελίδες, οι πάροχοι των οποίων έχουν και την πλήρη ευθύνη για την εν γένει λειτουργία των ιστοσελίδων αυτών, η δε Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη έναντι των χρηστών για την εκ μέρους τους χρήση των ιστοσελίδων αυτών απλά και μόνο από την προβολή τους μέσω του www.leroymerlin.gr.
ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ
Η Εταιρεία καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την ακώλυτη διαθεσιμότητα του διαδικτυακού τόπου www.leroymerlin.gr . Παρόλα αυτά ενδέχεται να παρουσιαστεί προσωρινή διακοπή του συνόλου ή τμήματος του www.leroymerlin.gr για λόγους συντήρησης/επικαιροποίησης/αναβάθμισης, λόγω βλάβης/αδυναμίας του δικτύου, μεγάλου αριθμού επισκεπτών καθώς και για άλλες παρόμοιες αιτίες.
COOKIES
Η Εταιρεία χρησιμοποιεί cookies για την αναγνώριση καθώς και για την βελτίωση αλλά και τη διευκόλυνση του χρήστη στο www.leroymerlin.gr. Τα cookies είναι μικρά αρχεία κειμένου που αποθηκεύονται στο τερματικό του κάθε χρήστη, χωρίς να λαμβάνουν οποιαδήποτε πληροφορία του χρήστη. Τα cookies χρησιμοποιούνται αποκλειστικά και μόνο για την διευκόλυνση πρόσβασης του χρήστη σε συγκεκριμένα προϊόντα ή/και υπηρεσίες, για στατιστικούς λόγους καθώς και για λόγους marketing. Περισσότερες πληροφορίες για τη χρήση cookies και τις επιλογές περιορισμού και/ή απενεργοποίησής του θα βρείτε στην Πολιτική Cookies (Cookies Policy).
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Η Πολιτική Δεδομένων της Εταιρείας είναι διαθέσιμη εδώ.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ
Στο ηλεκτρονικό κατάστημα μπορείτε να βρείτε μέρος των προϊόντων που διατίθενται μέσω του δικτύου φυσικών καταστημάτων μας.
ΕΓΓΡΑΦΗ
Προκειμένου να υποβάλλετε παραγγελία θα πρέπει να εγγραφείτε στο ηλεκτρονικό κατάστημα παρέχοντας μεταξύ άλλων τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) σας, η οποία θα πρέπει να είναι αληθής και πλήρης, προσωπική του κάθε χρήστη και υπό τον πλήρη έλεγχό του. O κωδικός πρόσβασης του χρήστη είναι προσωπικός για κάθε επισκέπτη / χρήστη και δεν πρέπει να γνωστοποιείται σε οποιονδήποτε τρίτο. Ο κάθε χρήστης είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για όλες τις πράξεις που διενεργούνται με τη χρήση της διεύθυνσης του ηλεκτρονικού του ταχυδρομείου και του κωδικού πρόσβασης που ο ίδιος έχει επιλέξει.
ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
Η παραγγελία των προϊόντων υποβάλλεται μέσω της συμπλήρωσης και αποστολής της ειδικής Φόρμας Παραγγελίας που υπάρχει στο ηλεκτρονικό κατάστημα «Απόκτησέ το». Πριν από την ολοκλήρωση της παραγγελίας, δίνεται η δυνατότητα να επιλέξετε την παράδοση της παραγγελίας στο χώρο σας (οπότε και θα προσδιοριστεί και το αντίστοιχο κόστος μεταφοράς) ή την παραλαβή αυτής από το φυσικό κατάστημα της επιλογής σας (click & collect). H πολιτική τιμών δεν είναι η ίδια σε όλα τα κανάλια διανομής και επομένως δύναται να υπάρχουν διαφορές. Η παραγγελία ολοκληρώνεται με την αποδοχή των παρόντων όρων και την επιλογή «Πληρωμή & Ολοκλήρωση της Παραγγελίας». Στο σημείο αυτό θα μεταφερθείτε σε ασφαλές περιβάλλον της συνεργαζόμενης εταιρείας (Eurobank) που έχει αναλάβει τη δρομολόγηση των καρτών για την πληρωμή της παραγγελίας.
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ
Εφόσον ο Πελάτης επιλέξει την αγορά Υπηρεσίας Τοποθέτησης για τα προϊόντα του, η κλήση από τον αρμόδιο τεχνικό για τον καθορισμό του ραντεβού θα γίνει το αργότερο 3 εργάσιμες ημέρες μετά την παραλαβή των προϊόντων.
Ο Πελάτης καθορίζει το ραντεβού τοποθέτησης από κοινού με τον αρμόδιο τεχνικό βάσει της διαθεσιμότητας τους. Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην πραγματοποίηση του ραντεβού που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα της Εταιρείας ή οφείλονται σε ανωτέρα βία. Ενδεικτικά παραδείγματα μπορεί να είναι απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις, φυσικές καταστροφές και μη διαθεσιμότητα του Πελάτη.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Οι υπηρεσίες παρέχονται αποκλειστικά και μόνο σε συνδυασμό με την αγορά των αντίστοιχων προϊόντων και των συμπληρωματικών τοποθέτησης από την Leroy Merlin.
Ο Πελάτης επιλέγει εδώ την υπηρεσία που τον αφορά και ενημερώνεται αναλυτικά για τους όρους και τις προϋποθέσεις που ισχύουν για την κάθε υπηρεσία.
ΠΑΡΑΔΟΣΗ
Παραλαβή από φυσικό κατάστημα
Στην περίπτωση που ο επιλεγεί κατά την υποβολή της παραγγελίας, παραλαβή από κάποιο φυσικό κατάστημα Leroy Merlin, αυτή μπορεί να γίνει από το πρωί της επόμενης ημέρας εάν η παραγγελία έγινε μέχρι τις 16:00, διαφορετικά από τις 12:00 της επόμενη ημέρας. Κατά την παραλαβή της Παραγγελίας από το τμήμα Παραλαβής Πελατών του καταστήματος, πρέπει να επιδειχθεί έγγραφο ταυτοπροσωπίας (όπως δελτίο αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατήριο) καθώς και ο αριθμός παραγγελίας. Οι παραγγελίες θα πρέπει να παραλαμβάνονται εντός τεσσάρων ημερολογιακών ημερών από την ολοκλήρωσή τους, σε διαφορετική περίπτωση, η Εταιρεία επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση. Αν ο Πελάτης επιθυμεί να εξουσιοδοτήσει τρίτο πρόσωπο για την παραλαβή της παραγγελίας του, τότε το τρίτο εξουσιοδοτούμενο πρόσωπο θα πρέπει να έχει μαζί του ειδική εξουσιοδότηση προς παραλαβή της συγκεκριμένης παραγγελίας νόμιμα θεωρημένη από ΚΕΠ ή αστυνομική ή άλλη Αρχή καθώς και επίσημο έγγραφο απαραίτητο για τον έλεγχο της ταυτοπροσωπίας (αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο κλπ). Δεδομένου ότι μετά από την παραλαβή των προϊόντων, ο κίνδυνος μεταβαίνει στον Πελάτη, ο τελευταίος οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του κατά την παραλαβή επιβεβαιώνει, ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του.
Παράδοση στον τόπο που ορίζει ο Πελάτης
Στην περίπτωση που το προϊόν αποστέλλεται στον τόπο που έχει επιλέξει ο Πελάτης, το προϊόν παραδίδεται σε εξωτερικό συνεργάτη. Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται βάσει της παραγγελίας του Πελάτη. Τυχόν λανθασμένη καταχώριση εκ μέρους του Πελάτη και ως εκ τούτου λανθασμένος υπολογισμός εξόδων αποστολής δεν βαρύνει την Εταιρεία, αλλά τον Πελάτη. Για την παραλαβή της παραγγελίας, ο Πελάτης θα επιδεικνύει στον εξωτερικό συνεργάτη-μεταφορέα την επιβεβαίωση της παραγγελίας (κωδικό παραγγελίας) και την ειδοποίηση για την αποστολή, καθώς επίσης και επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας (όπως δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, ή διαβατήριο). Αν ο Πελάτης επιθυμεί να εξουσιοδοτήσει τρίτο πρόσωπο για την παραλαβή της παραγγελίας του, τότε το τρίτο εξουσιοδοτούμενο πρόσωπο θα πρέπει να επιδείξει ειδική εξουσιοδότηση προς παραλαβή της συγκεκριμένης παραγγελίας νόμιμα θεωρημένη από ΚΕΠ ή αστυνομική ή άλλη Αρχή καθώς και επίσημο έγγραφο απαραίτητο για τον έλεγχο της ταυτοπροσωπίας (αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο κλπ). Δεδομένου ότι μετά από την παραλαβή των προϊόντων, ο κίνδυνος μεταβαίνει στον Πελάτη, ο τελευταίος οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του κατά την παραλαβή επιβεβαιώνει, ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του. Εφόσον ο Πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν μετά από τη λήψη της ειδοποίησης προς αποστολή και παρά τη σχετική ειδοποίηση από τον μεταφορέα, η Εταιρεία επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση.
Χρόνος παράδοσης
Ο χρόνος παράδοσης των παραγγελιών και υπηρεσιών προσδιορίζεται στην παραγγελία. Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση της παραγγελίας (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα της Εταιρείας ή οφείλονται σε ανωτέρα βία. Ενδεικτικά παραδείγματα μπορεί να είναι απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, προβλήματα των προμηθευτών / μεταφοράς / παραγωγής, διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις και φυσικές καταστροφές. Εάν τέτοια περιστατικά διαρκέσουν πλέον των δυο (2) μηνών, η σύμβαση πώλησης μπορεί να καταγγελθεί από οποιονδήποτε συμβαλλόμενο χωρίς αποζημίωση. Εάν ο Πελάτης κρίνει ότι δεν έχει πλέον συμφέρον από την εκτέλεση της παραγγελίας, δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση πώλησης και η Εταιρεία υποχρεούται να του επιστρέψει το τίμημα καθώς και κάθε άλλο ποσό που είχε πληρωθεί στο πλαίσιο της σύμβασης πώλησης.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ/ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ
Ο Πελάτης μπορεί να επιστρέψει τα προϊόντα που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα επειδή απλά άλλαξε γνώμη, εντός τριάντα (30) ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Για του κατόχους της κάρτας πιστότητας LM Club η σχετική προθεσμία είναι 60 ημέρες. Εξαίρεση αποτελούν τα προϊόντα που έχουν προσαρμοστεί στα μέτρα του πελάτη. Ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, όπως ακριβώς πριν την πώληση του. Τα προϊόντα μπορούν να επιστραφούν σε οποιοδήποτε κατάστημα Leroy Merlin στην Ελλάδα. Σε περίπτωση που ο Πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει προϊόντα που έχει αγοράσει με παράδοση στο χώρο του και δεν μπορεί να επιστρέψει μόνος του τα προϊόντα στο κατάστημα, η συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία μπορεί να αναλάβει, με μία επιπλέον χρέωση, την επιστροφή των προϊόντων στο κατάστημα. Η χρέωση για τη μεταφορά των προϊόντων εξαρτάται από τον ταχυδρομικό κώδικα της περιοχής του πελάτη και τον όγκο των εμπορευμάτων. Μετά τον έλεγχο των προϊόντων που επιστράφηκαν και εφόσον πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, η Εταιρεία, θα ενημερώνει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια. Η Εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του Πελάτη.
ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟЇΟΝΤΑ
Εκτός από τα παραπάνω δικαιώματα, ο Πελάτης, σε περίπτωση προϊόντος που έχει ελάττωμα ή έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας, έχει και όλα τα δικαιώματα από τις υπάρχουσες διατάξεις και νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης και προστασίας του καταναλωτή. Οι Όροι Χρήσης ενημερώθηκαν στις 27/09/2019.