Οι όροι και οι προϋποθέσεις που περιγράφονται σε αυτήν την πολιτική ισχύουν για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από τα καταστήματα ιδιοκτησίας της SGB ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΙΔΙΟΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ Α.Ε. (Leroy Merlin) στην Ελλάδα.

Έχετε 30 μέρες για να αλλάξετε γνώμη

Για την επιστροφή των προϊόντων σας μπορείτε να επισκεφθείτε το πλησιέστερο σε εσάς κατάστημα, μέσα σε 30 ημέρες με την απόδειξή σας και το απόκομμα πιστωτικής κάρτας (σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με πιστωτική κάρτα). Για οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεστε, μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικώς. Τα τηλέφωνα των καταστημάτων μας θα τα βρείτε διαθέσιμα στο site μας.

Αν δεν μπορείτε να επιστρέψετε μόνοι σας τα προϊόντα που έχετε αγοράσει με υπηρεσία παράδοσης, η συνεργαζόμενη εταιρεία μεταφοράς μπορεί να τα επιστρέψει για εσάς με μία επιπλέον χρέωση. Η χρέωση για τη μεταφορά των προϊόντων σας εξαρτάται από τον ταχυδρομικό κώδικα της περιοχής σας και τον όγκο των εμπορευμάτων.

Τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, σε κλειστή συσκευασία. Είστε υπεύθυνοι για το κόστος επιστροφής των προϊόντων εκτός αν το προϊόν εμπίπτει σε θέματα εγγύησης λόγω κατασκευαστικού ελαττώματος. Σε περίπτωση που ανοίξετε τη συσκευασία του προϊόντος, θα πρέπει να φροντίσετε να το επιστρέψετε σε άψογη κατάσταση, μαζί με όλα τα μέρη και τα εξαρτήματα από τα οποία αποτελείται. Συμφωνείτε να φροντίζετε την κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων από τη στιγμή που παραδοθούν σε εσάς μέχρι τη στιγμή που τα παραδώσετε σε ένα κατάστημα Leroy Merlin ή στη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία ή την εταιρεία ταχυμεταφοράς (courier).

Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 30 ημερών, τότε η SGB ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΙΔΙΟΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ Α.Ε. (Leroy Merlin) δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή ή αντικατάσταση προϊόντος. Σε κάθε περίπτωση το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Εκτός των δικαιωμάτων που παρέχονται από την πολιτική επιστροφών, αναγνωρίζονται σε κάθε περίπτωση όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές από τις υπάρχουσες διατάξεις και τους νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης, καθώς και οποιοδήποτε δικαίωμα προκύπτει σε σχέση με τους όρους εγγύησης των προϊόντων.

Επιστροφή αντίτιμου αξίας επιστρεφόμενων προϊόντων

Εφόσον πληροίτε τις προϋποθέσεις επιστροφής, θα σας επιστρέψουμε το ποσό που αναλογεί στην αξία των εμπορευμάτων που επιστρέφετε με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήσατε την αρχική συναλλαγή (πιστωτική κάρτα, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό).

Η επιστροφή του αντίτιμου των επιστρεφόμενων προϊόντων θα πραγματοποιείται το συντομότερο δυνατό. Σε κάθε περίπτωση, θα πραγματοποιείται εφόσον εμείς δεχτούμε την επιστροφή σε κάποιο από τα καταστήματά μας.

Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει στις ακόλουθες περιπτώσεις:
α) την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχετε θέσει εσείς ως καταναλωτής ή σαφώς εξατομικευμένων, για παράδειγμα, κουζίνα, παράθυρα στα μέτρα σας, κουρτίνες ραμμένες, κοπή ξύλου, χρώμα από την μηχανή χρωματισμού κ.ά., και
β) προϊόντα που έχουν υποστεί τροποποίηση από εσάς
γ) προϊόντα που μπορεί να αλλοιωθούν (πχ: φυτά)

Προϋποθέσεις κατ’ εξαίρεση επιστροφής φυτών

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε φυτό που προμηθευτήκατε από κατάστημά μας σας γνωρίζουμε πως ισχύουν ειδικοί όροι επιστροφής των, καθότι πρόκειται για ζώντες οργανισμούς αναλώσιμους και ευπαθείς. Η μεταχείρισή των μετά την αγορά τους αφορά αποκλειστικά τον αγοραστή.

Η επιστροφή των αγαθών αυτών μπορεί να πραγματοποιηθεί εντός τριών (3) ημερολογιακών ημερών από την αγορά τους. Τα αγαθά προς επιστροφή θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, σε άθικτη συσκευασία και να μην έχει πραγματοποιηθεί η οποιαδήποτε φύσεως χρήση.

Ο ποιοτικός έλεγχος, η ζωτικότητα και η ανθεκτικότητα του φυτού θα εξεταστούν από τους γεωπόνους μας.

Μόνο εφόσον εξακριβωθεί ελάττωμα στο φυτό, το οποίο είναι αποτέλεσμα των συνθηκών παραγωγής του, επιστέφεται το εν λόγω φυτό και εφαρμόζεται η πολιτική επιστροφής χρημάτων όπως περιγράφεται παραπάνω ή αντικατάσταση του φυτού, εφόσον είναι διαθέσιμο.

Εφόσον εξακριβωθεί ελάττωμα στο φυτό αλλά είναι αποτέλεσμα των συνθηκών μεταφοράς του ή του τρόπου και των συνθηκών συντήρής του δεν αναλαμβάνουμε την ευθύνη και την αποζημίωσή του. Παρ’ όλα αυτά, θα καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια τεχνικής υποστήριξης από μέρους μας ώστε το φυτό να επανέλθει στην καλύτερη δυνατή κατάσταση.

top