ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Έχεις απορίες σχετικά με τους τρόπους εξυπηρέτησης που προσφέρουμε ή την παραγγελία σου; Εδώ θα βρεις τις απαντήσεις που χρειάζεσαι!
Από Δευτέρα 05/04, τα καταστήματά μας είναι ξανά ανοιχτά σύμφωνα με τις νέες κυβερνητικές ανακοινώσεις και τηρώντας όλα τα μέτρα ασφαλείας! Μην ξεχνάτε, να ακολουθείτε τις σχετικές οδηγίες πριν επισκεφθείτε το κατάστημα που σας ενδιαφέρει.
Από τη μεριά μας, με προτεραιότητα την προστασία τόσο των ανθρώπων μας όσο και όλων των πελατών μας, μένουμε συνεπείς στις συστάσεις των επίσημων αρχών και παίρνουμε όλα τα απαραίτητα μέτρα για να #menoumeasfaleis
Φροντίζουμε για τις ανάγκες των πελατών μας

Προσαρμοζόμαστε με ταχύτητα και ευελιξία στα μέτρα λειτουργίας των καταστημάτων και είμαστε έτοιμοι να σε υποδεχτούμε ξανά για τις αγορές σου, με ασφάλεια και χαμόγελο!

Κάνε τις αγορές σου online ή τηλεφωνικά και παράλαβε τα προϊόντα σου από το κατάστημα* που σε εξυπηρετεί, με την υπηρεσία Click away.
Για αγορές online
Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, επίλεξε «παραλαβή σε κατάστημα» και κάνε την πληρωμή σου ηλεκτρονικά.
Για τηλεφωνικές αγορές
Κάνεις την παραγγελία σου στο κατάστημα που θέλεις και πληρώνεις απευθείας στον χώρο παραλαβής.
Κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού, μπορείς να επισκέπτεσαι και να μπαίνεις κανονικά στο κατάστημα* που σε εξυπηρετεί για την αγορά των προϊόντων που έχεις επιλέξει. Κάθε κατάστημα θα διαθέτει αριθμημένα καρτελάκια για να διασφαλίζεται κάθε στιγμή ο αριθμός πελατών μέσα στο κατάστημα. Δεδομένου του μέγιστου επιτρεπτού αριθμού πελατών στον χώρο, ενδέχεται να υπάρχει καθυστέρηση εισόδου. Παρακαλούμε θερμά για την τήρηση των ραντεβού με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση όλων.

*η υπηρεσία click in shop δεν είναι διαθέσιμη στο κατάστημα της Θεσσαλονίκης. Κλείσε το ραντεβού σου
Online αγορές

Το e-shop μας είναι πάντα ανοιχτό, για να κάνεις τις αγορές σου από το σπίτι, σε όποιο σημείο της Ελλάδας και αν βρίσκεσαι. Αν χρειαστείς βοήθεια στις ηλεκτρονικές σου αγορές, μπορείς να τηλεφωνείς στο
2111 20 30 40 ή να στείλεις e-mail στο eshop@leroymerlin.gr

Κάνε τις αγορές σου online
Tηλεφωνικές αγορές

Το τηλεφωνικό μας κέντρο λειτουργεί Δευτέρα έως Παρασκευή 08:00 – 20:00 και Σάββατο 09:00 - 17:00 (για το κατάστημα της Λάρισας Δευτέρα έως Σάββατο 08:00 - 20:00), έχοντας ενισχυθεί με επιπρόσθετο προσωπικό για την καλύτερη εξυπηρέτησή σου. Για τηλεφωνικές παραγγελίες ή οποιαδήποτε απορία, κάλεσε στο κατάστημα που σε εξυπηρετεί. Βρες τα τηλέφωνα εδώ.
ANOIXTA καταστήματα για τους επαγγελματίες

Όλα τα καταστήματά μας λειτουργούν για πωλήσεις χονδρικής, στηρίζοντας τους επαγγελματίες πελάτες μας τηρώντας όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας. Η είσοδος στα καταστήματα επιτρέπεται αποκλειστικά σε όσους διαθέτουν επαγγελματικό ΑΦΜ και για την είσοδο, θα πρέπει να επιδειχθεί ένα έγγραφο από το οποίο να προκύπτει η επαγγελματική ιδιότητα (π.χ. βεβαίωση άδειας κυκλοφορίας επιτηδευματία/ελ. επαγγελματία/μέλους διοίκησης από το Π.Σ. Εργάνη, εκτύπωση στοιχείων μητρώου από το TAXISNET, δελτίο επαγγελματικής ταυτότητας ή άλλο παρόμοιο έγγραφο. Η είσοδος στο κατάστημα δεν επιτρέπεται σε μη επαγγελματία είτε αυτοτελώς είτε ως συνοδού άλλου επαγγελματία. Λειτουργούν οι υπηρεσίες κοπής ξυλείας, κοπής υφάσματος και ανάμειξης χρωμάτων για την καλύτερη εξυπηρέτησή σου. Ενημερώσου εδώ για τα ωράρια των καταστημάτων.
Μάθε περισσότερα
divider
Φροντίζουμε για την ασφάλεια όλων

Από την έναρξη της πανδημίας την περασμένη άνοιξη, μέλημά μας ήταν πάντα η ασφάλεια και η υγεία τόσο των ανθρώπων μας όσο και των πελατών. Οι εργαζόμενοί μας λαμβάνουν τακτική ενημέρωση για τα θέματα που τους αφορούν, καθώς και για τη σημασία τήρησης των ενδεδειγμένων μέτρων προφύλαξης στον χώρο εργασίας.

Παράλληλα, η ομάδα του τηλεφωνικού κέντρου, αλλά και όλες οι ομάδες των καταστημάτων, εργάζονται κάτω από αυστηρότατα μέτρα, τόσο σε επίπεδο προσωπικής φροντίδας όσο και υγιεινής υποδομών. Έτσι, μπορούν να αισθάνονται ασφαλείς και "σαν στο σπίτι τους".
Είμαστε έτοιμοι να σε υποδεχτούμε ξανά στα ανοιχτά και ασφαλή καταστήματά μας. Δες εδώ τα μέτρα που παίρνουμε για να #menoumeasfaleis

divider
Φροντίζουμε για τις ασφαλείς παραδόσεις

Λαμβάνουμε μέτρα σε όλη την αλυσίδα και τα στάδια παράδοσης των προϊόντων μας,
σε συνεργασία και με τις μεταφορικές εταιρείες που μας εξυπηρετούν. Πώς;

Καθημερινή απολύμανση των κέντρων διανομής και του σχετικού εξοπλισμού.

Γάντια και μάσκες σε όλους τους οδηγούς, διανομείς και μεταφορείς σε κάθε παράδοση.

Ανέπαφη παράδοση ιδανικά στην είσοδο της πολυκατοικίας.

Παραμονή διανομέα σε απόσταση 2 μέτρων ώσπου να παραλάβεις τα προϊόντα σου με ασφάλεια.

divider
Συχνές ερωτήσεις

+ - Πώς μπορώ να κάνω παραγγελία;

Μπορείς να κάνεις την παραγγελία σου:

1. Mέσω e-shop στο www.leroymerlin.gr

2. Τηλεφωνικά στο κατάστημα που σε εξυπηρετεί (δες εδώ τα τηλέφωνα επικοινωνίας), το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της LEROY MERLIN λειτουργεί Δευτέρα-Σάββατο 08.30-18.00 (Κυριακή 24/01, 11:00-19:00)

3. Με email στο eshop@leroymerlin.gr στέλνοντας συγκεκριμένα τους κωδικούς που θέλεις με τις αντίστοιχες ποσότητες καθώς και τα πλήρη στοιχεία χρέωσης (Ονοματεπώνυμο, κινητό, email, διεύθυνση αποστολής, στοιχεία τιμολογίου αν αφορά τιμολόγιο)

4. Με επίσκεψη στο κατάστημα, σύμφωνα με τις κυβερνητικές οδηγίες (αποστάσεις 2 μέτρων μεταξύ πελατών και συγκεκριμένος αριθμός ατόμων ανά κατάστημα με βάση την αναλογία 4 άτομα ανά 100 τ.μ.)

+ - Πώς μπορώ να δημιουργήσω ηλεκτρονικό λογαριασμό;

Με τη δημιουργία ηλεκτρονικού λογαριασμού εισαι έτοιμος να προχωρήσεις και σε ηλεκτρονική παραγγελία. Δες τα βήματα παρακάτω:

● Πάτα εδώ για να μπεις στη φόρμα εγγραφής

● Επέλεξε το πεδίο "Δεν έχω λογαριασμό" και στη συνέχεια στο πεδίο "Κέρδισε χρόνο", συμπλήρωσε το email σου και επέλεξε το κουμπί “Έλεγχος”.

● Αφου το σύστημα ελέγξει και διαπιστώσει ότι είσαι ήδη καταχωρημένος πελάτης, συμπληρώνει αυτόματα τα στοιχεία σου και εσύ τα επιβεβαιώνεις. Εάν είσαι ήδη μέλος στο LEROY MERLIN club συμπλήρωσε απαραίτητα το ίδιο τηλέφωνο που έχεις καταχωρήσει ως μέλος.

● Εάν το σύστημα ελέγξει και διαπιστώσει ότι δεν είσαι καταχωρημένος πελάτης, συμπληρώνεις τα στοιχεία που σου ζητά η φόρμα εγγραφής.

Εάν θέλεις να γίνεις ταυτόχρονα και μέλος στο πιο φιλικό club προνομίων, κατά την δημιουργία του ηλεκτρονικού σου λογαριασμού κάνε κλικ στο κουτάκι “Θέλω να γίνω μέλος στο club προνομίων LEROY MERLIN club” καθώς και στους Όρους & Προϋποθέσεις και συμπλήρωσε τα υπόλοιπα στοιχεία που σου ζητάει η φόρμα.

+ - Πώς μπορώ να γίνω μέλος στο LEROY MERLIN club;

Γίνε μέλος σε 1 λεπτό στο πιο φιλικό club προνομίων για το σπίτι!

● Πάτησε το εικονίδιο club στο πάνω μέρος δεξιά της κεντρικής σελίδας και στη συνέχεια το κουμπί ΕΓΓΡΑΦΗ, θα σε οδηγήσει εδώ

● Επέλεξε το πεδίο "Δεν έχω λογαριασμό" και στη συνέχεια στο πεδίο "Κέρδισε χρόνο", συμπλήρωσε το email σου και επέλεξε το κουμπί “Έλεγχος”.

● Αφού το σύστημα ελέγξει και διαπιστώσει ότι είσαι ήδη καταχωρημένος πελάτης, συμπληρώνει αυτόματα τα στοιχεία σου και εσύ τα επιβεβαιώνεις.

● Εάν το σύστημα ελέγξει και διαπιστώσει ότι δεν είσαι καταχωρημένος πελάτης, συμπληρώνεις τα στοιχεία που σου ζητάει η φόρμα εγγραφής.

● Στη συνέχεια, κάνε κλικ στο κουτάκι “Θέλω να γίνω μέλος στο club προνομίων LEROY MERLIN club” καθώς και στους Όρους



● Συμπλήρωσε τα πεδία που σου ζητάει η φόρμα

● Ολοκληρώνεις με τον κωδικό επιβεβαίωσης που θα λάβεις στο κινητό σου για να τον συμπληρώσεις στο ανάλογο πεδίο "επιβεβαίωση κωδικού".

+ - Πως μπορώ να πληροφορηθώ για την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Αν θέλεις να μάθεις για την εξέλιξη της παραγγελίας σου, μπορείς:

1. Να καλέσεις στο κατάστημα που έκανες την αγορά σου

2. Να στείλεις τον αριθμό παραγγελίας σου στο eshop@leroymerlin.gr

3. Εάν αφορά αγορά από το e-shop, να καλέσεις στο 2111 20 30 40 ή να στείλεις email στο eshop@leroymerlin.gr

+ - Πώς μπορώ να βρω το tracking number της εταιρείας ταχυμεταφορών που ανέλαβε την παράδοση της παραγγελίας μου;

Μπορείς να προωθήσεις τον αριθμό της παραγγελίας σου στο eshop@leroymerlin.gr και θα σου στείλουμε το tracking number της παραγγελίας εντός της ημέρας, από Δευτέρα έως Σάββατο, 09.00-18.00.

+ - Είχα προγραμματίσει μια τοποθέτηση. Πότε θα γίνει;

Εξαιτίας των μέτρων ασφαλείας για την εξάπλωση του κορωνοϊού, ενδέχεται να υπάρχουν τροποποιήσεις στον προγραμματισμό των τοποθετήσεων. Θα επικοινωνήσει μαζί σου το κατάστημα για τις λεπτομέρειες.

+ - Θέλω να κάνω επιστροφή ενος προϊόντος. Τι πρέπει να κάνω;

Μην ανησυχείς! Παρατείναμε τη δυνατότητα επιστροφής για ένα (1) επιπλέον μήνα από το άνοιγμα των καταστημάτων. Εσύ, φρόντισε να διατηρήσεις το προϊόν όπως το παρέλαβες ώστε να το επιστρέψεις με την επαναλειτουργία των καταστημάτων μας.

+ - Παρέλαβα την παραγγελία μου και ένα προϊόν ήταν ελαττωματικό. Πώς θα γίνει η αντικατάσταση;

Λυπούμαστε γι’αυτό και θα δρομολογήσουμε άμεσα την αντικατάσταση. Θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις με το κατάστημα από όπου έχει γίνει η αρχική αγορά ή να στείλεις email στο eshop@leroymerlin.gr. Η αντικατάσταση αποστέλλεται δωρεάν, αφού το κατάστημα παραλάβει το ελαττωματικό προϊόν, με την προϋπόθεση ότι η ευθύνη της βλάβης είναι της LEROY MERLIN.

+ - Έχω πιστωτικό κουπόνι επιστροφής. Πώς μπορώ να το χρησιμοποιήσω για online παραγγελία;

Το πιστωτικό κουπόνι επιστροφής μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο για αγορές στα φυσικά καταστήματα και μέσω της υπηρεσίας Click away μέσω τηλεφωνικής παραγγελίας για όσο διάστημα διαρκέσει. Με δεδομένες τις συνθήκες που επικρατούν, για την εξυπηρέτησή σου, να γνωρίζεις ότι έχει δοθεί παράταση για χρήση των κουπονιών ένα (1) επιπλέον μήνα από το άνοιγμα των καταστημάτων.

+ - Έχω κουπόνι LEROY MERLIN club και θέλω να το χρησιμοποιήσω για αγορά, αλλά έχει λήξει ή λήγει σε λίγες ημέρες;

Μην ανησυχείς! Παρατείναμε τη λήξη των κουπονιών για ένα (1) επιπλέον μήνα. Μπορείς να τα εξαργυρώσεις με τηλεφωνική παραγγελία ή μέσω αγορών στο e-shop ή σε φυσικό κατάστημα με την επαναλειτουργία τους.

+ - Έχω κάνει ακύρωση παραγγελίας. Πότε θα μου επιστραφούν τα χρήματα;

Η επιστροφή χρημάτων είναι η απόλυτη προτεραιότητά μας. Μέσα σε 1-2 εργάσιμες ημέρες βλέπουμε το αίτημά σου και ενεργοποιούμε άμεσα την ακύρωση. Θα λάβεις το ποσό με τον αρχικό τρόπο πληρωμής σε διάστημα που ορίζεται ανάλογα από την τράπεζά σου. Συνήθως η διαδικασία ολοκληρώνεται μέσα σε 5-7 εργάσιμες από το αίτημά σου.

+ - Γιατί δεν μπορώ να παραγγείλω online κάποιο προϊόν που βλέπω στο site;

Καθώς βρισκόμαστε σε διαδικασία αναβάθμισης της ιστοσελίδας μας είναι πιθανόν να αντιμετωπίσεις κάποια προβλήματα κατά την πλοήγησή σου και ζητάμε την κατανόησή σου για αυτό.

Εναλλακτικά, μπορείς να πραγματοποιήσεις την αγορά σου:

1. Kάνοντας τηλεφωνική παραγγελία στο κατάστημα που σε εξυπηρετεί καλύτερα, (δες εδώ) , Δευτέρα-Σάββατο 08.30-18.00

2. Στέλνοντας email στο eshop@leroymerlin.gr με τους κωδικούς που θέλεις να αγοράσεις και τις αντίστοιχες ποσότητές τους. Θα χρειαστούμε επιπλέον τα πλήρη στοιχεία σου (Ονοματεπώνυμο, κινητό, email, διεύθυνση αποστολής, στοιχεία τιμολογίου εάν αφορά σε τιμολόγιο)

+ - Μπορώ να παραγγείλω χρώματα ανάμειξης;

Όσο διαρκεί η αναστολή λειτουργίας των καταστημάτων, μπορείς να παραγγείλεις χρώματα ανάμειξης τηλεφωνικά ή με email στο eshop@leroymerlin.gr εφόσον γνωρίζεις τους κωδικούς χρωμάτων που θέλεις. Με την επαναλειτουργία των καταστημάτων μας, μπορείς να επισκεφτείς ένα από τα καταστήματα LEROY MERLIN που σε εξυπηρετεί και ένας έμπειρος σύμβουλος πώλησης από το τμήμα χρωμάτων θα σε εξυπηρετήσει να βρεις την ιδανική λύση για εσένα.

+ - Θέλω να παραγγείλω ξυλεία "στα μέτρα μου". Μπορώ να παραγγείλω τηλεφωνικά τα είδη ξυλείας που χρειάζομαι και να τα κόψετε σε συγκεκριμένες διαστάσεις;

Η υπηρεσία κοπής είναι διαθέσιμη μόνο σε φυσικό κατάστημα, συνεπώς μπορείς να κάνεις την αγορά ειδών ξυλείας με οποιοδήποτε τρόπο επιθυμείς και να επισκεφθείς ένα κατάστημα για δωρεάν κοπή στα μέτρα σου την ίδια ημέρα ή μέσα σε διάστημα 10 ημερών από την αγορά έχοντας μαζί σου την απόδειξη αγοράς.

+ - Πώς μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Λυπούμαστε που θέλεις να ακυρώσεις την παραγγελία σου! Για να σε βοηθήσουμε με την ακύρωση, επικοινώνησε μαζί μας με ένα email στο eshop@leroymerlin.gr ή τηλεφωνικά στο 2111 20 30 40.

+ - Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας εκτός από τους τρόπους που αναφέρετε παραπάνω ανά περίπτωση;

Εκτός από τηλεφωνική επικοινωνία με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών, θα χαρούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σου και με τους παρακάτω τρόπους:

1.Στείλε μας μήνυμα στη σελίδα μας στο Facebook και θα σου απαντήσουμε άμεσα

2. Στείλε μας μήνυμα στο chat που θα βρεις στην ιστοσελίδα www.leroymerlin.gr (κάτω αριστέρα) και ένας εκπρόσωπός μας θα σου απαντήσει άμεσα

3.Συμπλήρωσε τη φόρμα επικοινωνίας που θα βρεις στην ενότητα ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ στην ιστοσελίδα μας.

+ - Ποιό είναι το ωράριο λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου και των καταστημάτων LEROY MERLIN;

Το τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί με το ίδιο ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων μας και συγκεκριμένα, Δευτέρα έως Σάββατο από τις 08.30π.μ. έως τις 20.00μ.μ. Το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων LEROY MERLIN θα το βρεις εδώ ενώ όλα τα καταστήματα διαθέτουν τμήμα οικοδομικών υλικών που λειτουργεί από τις 07.00 π.μ. (εκτός από το κατάστημα LEROY MERLIN στη Βασ. Σοφίας 112, Αθήνα)

Δεν βλέπουμε την ώρα να είμαστε ξανά μαζί, από κοντά. Μέχρι τότε, #menoumeasfaleis και φροντίζουμε όλοι μαζί για το κοινό καλό, τον εαυτό μας και αυτούς που αγαπάμε. Θα μείνουμε σπίτι, θα δουλέψουμε ξανά στην κουζίνα, θα ζωγραφίσουμε (σ)το χαλί και (σ)τον τοίχο, θα παίξουμε ποδόσφαιρο στο σαλόνι... Και #giatospitimas που μας φροντίζει όλη αυτή την περίοδο… φροντίζει η LEROY MERLIN!

Η ομάδα της LEROY MERLIN

divider
top